بررسی انواع پوشش های لاستیکی و موارد استفاده آن

بررسی انواع پوشش های لاستیکی و موارد استفاده آن

فعالیت های زیادی در محیط های کاری صنعتی و کارخانه ای انجام می شود. صنایع مختلف به انواع ظروف یا مخازن برای نگهداری مواد شیمیایی و روغنی نیازمند هستند. از مخازن در فرآیندهای تولید بسیاری از مواد خصوصا مواد شیمیایی استفاده می کنند. شیت لاستیک یا آستر لاستیکی از مخازن و ظروف فلزی در برابر خوردگی محافظت می کند. شرکت رابرلاینینگ زاگرس صنعت در این مقاله قصد دارد با بررسی و معرفی انواع پوشش های لاستیکی در انتخاب بهترین پوشش لاستیکی جهت رابرلاینینگ مخازن شما را همراهی کند. انتخاب روکش لاستیکی مناسب برای انواع مخازن بدون داشتن اطلاعات کافی موضوعی چالش برانگیز و خسته کننده است. و در صورتی که در انتخاب خود دقت نکرده باشید. در کوتاه مدت با هزینه های اضافی ناشی از شکستگی پارگی یا ترک برداشتن آستر لاستیکی روبرو هستید.

شما می توانید در مورد نوع پوشش مناسب برای نگهداری محصول مورد نظر خود با کارشناسان و تولید کنندگان زاگرس صنعت در تماس باشید. که با نیاز سنجی کسب وکارتان آسترهای لاستیکی متناسب با نیاز شما را به شما معرفی کنند. این فرآیند تصمیم گیری را برای شما را آسان تر می کند.

بررسی انواع پوشش های لاستیکی مناسب برای رابرلاینینگ مخازن

آستر لاستیکی می تواند کمک گسترده ای در انواع فرآیندهای صنعتی داشته باشد. همچنین می تواند فرآیندهای تولید، ذخیره سازی و انتقال را در صنایع یا کارخانه ها تسهیل کند. لاستیک به علت بافت متفاوتی که دارد می تواند. از سایش، خوردگی و اثرات مضر روی مخازن، ظروف یا لوله ها جلوگیری کند. یا در برابر آن مقاومت کند. این باعث می شود انتخاب صحیح شیت لاستیک جهت رابرلاینینگ مخازن و لوله ها غیر قابل چشم پوشی باشد.

بیشتر بخوانید: چهار عامل اصلی در جهت انتخاب شیت لاستیکی مناسب

1. روکش لاستیکی نرم طبیعی و کاربرد های آن

روکش لاستیکی طبیعی نرم را می توان به طور گسترده برای مخازن ذخیره سازی مواد شیمیایی معدنی، محلول ها و محصولات استفاده کرد. این پوشش های لاستیکی برای مقاومت در برابر خوردگی استفاده می شوند و به طور ایده آل می توانند چندین مواد ساینده را بدون نشت ذخیره کنند. می توانید از آن برای حفظ دیواره مخازن ذخیره اسید هیدروکلریک و سایر فعالیت های مرتبط استفاده کنید. برای نگهداری مواد اکسید کننده قوی و مواد شیمیایی بسیار قوی مناسب نیست. آسترهای لاستیکی طبیعی نرم به طور خاص برای محصولات و مواد شیمیایی معدنی خاص استفاده می شوند.

اگر ساکن اصفهان هستید این مژده را به شما می دهیم که شرکت زاگرس صنعت در کوتاه ترین زمان ممکن رابرلاینینگ مخازن در اصفهان را برای شما با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت انجام می دهد.

2. روکش لاستیکی نیتریل

لاستیک نیتریل دارای خواص بسیار متنوعی برای پشتیبانی از چندین فعالیت صنعتی است. این ماده مصنوعی است و در برابر فرآورده های نفتی مقاومت می کند. می توانید آن را تنظیم کنید تا در صورت نیاز در دماهای بالا یا پایین در محیط های پرفشار کار کند. اما به یاد داشته باشید که لاستیک نیتریل می تواند به طور موثر دمای 80 درجه سانتیگراد را تحمل کند.

این روکش از لاستیک طبیعی بسیار قوی تر است. و نتایج بهتری را در برابر سایش ارائه می دهد. علاوه بر این، روکش لاستیکی نیتریل روشی کارآمد برای مقاومت مخازن، خطوط لوله و ظروف فلزی در برابر هیدوکربن ها و انواع روغن های گیاهی یا جانوری و… است.

روکش لاستیکی نیتریل

روکش لاستیکی نیتریل

3. آستر لاستیکی نئوپرن

لاستیک عنصری مصنوعی و بادوام است که می تواند برای اهداف متعدد مفید باشد. پوشش های لاستیکی مختلف دارای خواص و مشخصات منحصر به فرد و مناسب، برای نیازهای محافظتی هدفمند شما در برابر فرسایش هستند. لاستیک نئوپرن نیز برای مصارف تجاری ترجیح داده می شود، زیرا دوام و طول عمر زیادی دارد.

شما می توانید انواع پوشش های لاستیکی را برای جلوگیری از آسیب به سطوح مختلف در بلند مدت با قیمت مقرون به صرفه انتخاب کنید. علاوه بر این، لاستیک دارای ظاهری زیبا و جذاب است. بافت سیاه و صاف آن یک ظاهر مدرن محبوب را ارائه می دهد. لاستیک نئوپرن برای پوشش و محافظت عالی با خواصی مانند مقاومت در برابر حرارت مناسب است.

4. مواد پوشش لاستیکی EPDM

مواد لاستیکی اتیلن پروپیلن دی ان مونومر (EPDM) برای رفع نیازهای مختلف ذخیره سازی به جز فرآورده های نفتی مناسب است. پوشش لاستیکی EPDM در برابر ازن و نور خورشید مقاوم است. می توانید آن را به عنوان یک محافظ قوی در برابر مواد شیمیایی اکسید کننده، سیالات هیدرولیک غیر قابل اشتعال، اسیدها، آب داغ، مایعات کپسول آتش نشانی و بخار مقاوم در نظر بگیرید. این پوشش کاملاً همه کاره است و در برابر خطرات ایمنی مخزن شما را بالا می برد.

هر کسب و کاری بر اساس نیازهای خود برای عملکرد مناسب دارای الزامات منحصر به فردی است. آسترهای لاستیکی عمدتاً برای جلوگیری از اثرات خورنده مواد شیمیایی در مخازن، ظروف و قوطی های فلزی استفاده می شوند. شما باید با توجه به کسب و کارتان بهترین کیفیت لاستیک را بیابید. و با بهره گیری از فردی متخصص رابرلاینینگ مخازن و لوله های مختلف را جهت جلوگیری از خوردگی دیواره لوله ها انجام بدهید.

مواد پوشش لاستیکی EPDM

مزایای آستر لاستیکی را بشناسید

همانطور که در بالا به آن اشاره شد آستر لاستیکی انواع مختلفی دارد. تنوع این آستر ها سبب شده است که مزایای زیادی برای کسب و کار ها به همراه داشته باشد. شیت لاستیک که در مخازن کارخانجاتی که فرآوری مواد غذایی، داروسازی و فرآیندهای نگهداری یا ساخت مواد شیمیایی انجام می دهند استفاده می شوند. این محصول مزایای متعددی دارد، در ادامه تعدادی از این مزایا را برای شما آورده ایم:

  • از خوردگی، فرسایش، سایش و حمله شیمیایی مستقیم جلوگیری کنید.
  • ایجاد سهولت در فعالیت های نصب و تعمیر.
  • آسترهای لاستیکی یک مانع محافظ برای محصول یا تجهیزات صنعتی هستند.
  • برای ایمنی در برابر خوردگی می توان از آن در لوله ها، مخازن و شیرها استفاده کرد.
  • سطح نویز را کاهش می دهد و عمر محصول را افزایش می دهد.

آسترهای لاستیکی فعالیت های صنعتی و تولیدی را ساده می کند. از ارتعاشات غیرضروری ناشی از انتقال تجهیزات جلوگیری می کند. انواع مختلف روکش لاستیکی از برآوردن نیازهای منحصر به فرد انواع صنایع خاص پشتیبانی می کند.

هزینه انواع پوشش های لاستیکی محافظ در برابر سایش و خوردگی

هزینه آستر لاستیکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. و از نظر کیفیت لاستیک، ضخامت آستر و اندازه لاستیک مورد استفاده برای یک هدف خاص متفاوت است. به طور کلی، آسترهای لاستیکی گران نیستند. و شما آنها از شرکت رابرلاینینگ با قیمت مقرون به صرفه تهیه خواهید کرد. شما می توانید هزینه پوشش لاستیکی را بر اساس مقدار استفاده شده برای پروژه خود تخمین بزنید.

رابرلاینینگ مخازن با کمک شیت های لاستیکی جهت محافظت از محصول شما در برابر خوردگی آسان است. لاستیک نرم طبیعی انعطاف پذیر است و آن را برای اهداف متعدد مفید می کند. این آستر های لاستیکی نیاز به تعمیر و نگهداری از مخازن لوله ها و… را کم و ایمنی و امنیت بالا را برای شما به همراه خواهد داشت. لاستیک از طریق تماس مستقیم با مواد شیمیایی و اسیدها از پوشش زیرین خود در برابر خوردگی محافظت می کند. شما باید نیازهای خود را شناسایی کرده و انواع روکش لاستیکی پیشرفته را برای نیازهای صنعتی و توسعه خود انتخاب کنید. همچنین شما با یک تماس با مشاورین زاگرس صنعت می توانید با توجه به کسب و کارتان بهترین محصول را خریداری و در کوتاه ترین زمان نصب کنید. در این مقاله همه آنچه باید درباره انواع پوشش های لاستیکی جهت رابرلاینینگ مخارن بدانید برای شما شرح داده شد. در صورت هرگونه سوال و نیاز به اطلاعات بیشتر پرسش خود را در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید یا با شماره های موجود تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *